סטרזה איטליה

סטרזה נמצאת בצפון איטליה לא הרחק ממילאנו.


Booking.com סטרזה היא אחת מעיירות הנופש היפות באירופה, בזכות מיקומה על שפת אגם מג'ורה הרומנטי, שגבולותיו משותפים לאיטליה ולשוויץ. העיירה האלגנטית מאפשרת להימלט מהאפרוריות וההמולה של מילאנו, בזכות הארמונות הישנים הנטועים בה בכל פינה, לתקופת הזוהר שבין אמצע המאה ה- 19 לאמצע המאה ה-20 כשהעיירה אירחה מלכים ורוזנים.

הדרך הטובה ביותר להתפעל מהנוף המרשים של סטרזה היא לרדת ברגל מתחנת הרכבת ולטייל לאורך האגם. במרכז סטרזה תמצאו את פיאצה מרקוני הקטנה, המוקפת בחנויות ובבתי קפה חביבים.

אם מגיעים ברכבת לסטרזה, רואים מהחלון הפונה לאגם כמה איים קטנים, אלו הם האיים הבורומאיים :
איזולה בלה - האי היפה ולחובבי המוסיקה הקלאסית פסטיבל המוסיקה הבינלאומי נערך בעיירה בסתיו. חלק מהקונצרטים נערכים בגנים ובארמונות של איזולה בלה. ואיזולה מדרה - התפרסמו בזכות הגנים המטופחים שניטעו עליהם. איזולה פסקטורי - אי הדייגים, הוא כפר קטן ושליו בלב האגם. אפשר להגיע לאיים בספינות היוצאות מסטרזה ומעיירות נוספות לאורך האגם.

מגיעים ברכבת מתחנת מילאנו צ'נטרלה, כל חצי שעה בממוצע. משך הנסיעה כשעה.


מלונות מומלצים בסטרזה באיטליה 


מקום לינה מומלץ בסטרזה :


מלון גראנד דס אילס בורומיס הינו מפואר באמת בכל דרך אפשרית, מן האווירה בסגנון ליברטי שלו והתפאורה היפה ועד הגנים המהודרים ונופי האגם הבלתי נשכחים.

בחרו לשחות באחת מ- 2 בריכות חיצוניות, או צאו לטיול מרגיע בגנים המטופחים. שחקו טניס, התאמנו בחדר הכושר, או פנו אל מרכז הבריאות של מלון גראנד. כאן תוכל למצוא בריכה נוספת וכן ג'קוזי וסאונות. פנקו את עצמכם עם טיפול פנים או טיפול בעיסוי.

כל החדרים במלון גראנד כוללים טלוויזיות אל-סי-די וחדרי אמבטיה משיש עם אמבטיות ג'קוזי. בחלק מהחדרים יש נוף פנורמי על הרי האלפים, בעוד האחרים מציעים נוף יפה של אגם מאג'ורה ואיי בורומין.

שיכרו אופניים ממלון גראנד דס אילס בורומיס וגלו את חופי אגם מג'ורה או פדלו אל אזור העיר העתיקה של סטרסה. צוות המלון היעיל יכול לארגן מגוון רחב של טיולים ופעילויות עבורכם.

תוכלו ליהנות ממאכלים אזוריים יוצאי דופן במסעדת המלון גראנד, בה תוכלו לסעוד על המרפסת בקיץ. במלון יש גם בר פסנתר מסוגנן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה