אגם גארדה איטליה

אגם גארדה הוא הגדול באגמי איטליה, ונחש לאחד היעדים התיירותיים ביותר של ארץ המגף. הוא קרוב לנמל התעופה של ורונה ומוקף כפרים ועיירות אינספור. כולם יפים, ובסופו של דבר כולם מאוד דומים זה לזה, ככל שנוסעים לכיוון צפון, הנוף סביב האגם הולך ונעשה הררי יותר. אגם גארדה ממוקם במרכז צפון איטליה, עובדה המאפשרת לצאת ממנו לטיולי כוכב רבים ומגוונים (ונציה, הדולמיטים, ורונה, ויצ'נזה, פדובה, מנטובה ועוד).




מתי נוסעים לאגם גארדה?
התקופות הנוחות ביותר לטייל באזור אגם גארדה הן האביב והסתיו. מזג אוויר נעים ולא חם מחד ופחות עומס של מטיילים מכל העולם. מאידך, בחודשי הקיץ פתוחים אתרי אטרקציות לילדים בכל הימים ומאפשרים גמישות רבה בתכנון הטיולים באזור.

אטרקציות מרכזיות לילדים באגם גארדה

פארק השעשועים הענק גארדלנד שבו יש מתקנים למגוון גילאים ואפשר לבלות בו יום-יומיים מהנים ביותר. האגם מוקף עיירות רבות אך בדרומות נמצאת העיירה סירמיונה שאותה באמת לא כדאי לפספס. עיירה זו נחשבת לפופולרית ביותר. הכפר הקטן והציורי בורגטו, שבמרכזו זורם נהר ונראה כמו גלויה.
פארק סיגורטה הוא אי של שקט ושלווה בתוך השלווה שגם ככה מקיפה את האגם. זהו גן בוטני מרהיב, עצום בגודלו, שמאפשר שיטוט נינוח בין המדשאות וערימות הפרחים. אפשר ברגל ואפשר גם ברכב קטן. מי שרוצה לצפון האגם, ביקור בהר מונטה באלדו שאליו מעפילים באמצעות רכבל, חוויה שמאפשרת תצפית על האזור כולו.

Canevaworld-Acqua Paradise פארק מים ענק עם שלל פעלולי מים ומגלשות לכל הגילאים.

Movie Studios פארק הסרטים החדש

Parco Natura ספארי גדול ומרתק.

Mini Italia פארק המיניאטורה הגדול המאפשר לטייל באיטליה כולה בהליכה.

Sigurta - פארק בוטני מהמם עם אפשרות לנהיגה עצמית בקלנועיות, השכרת אופניים, שבילי הליכה.

ערים בסביבה של אגם גארדה

העיר הקרובה ביותר לאגם גארדה היא ורונה וקל להגיע אליה ברכב ולהחנות אותו באחד מחניוני הענק. ורונה מפורסמת בעיקר בזכות המרפסת של רומיאו ויוליה. יש בה אמפיתיאטרון נודע, שבקיץ מארח פסטיבלי מוזיקה, וכיכר נאה שסביבה מסעדות לרוב. כמו כן יש את הערים הציוריות סירמיונה, דסנזאנו, סאלו, לימונה, ריבה דל גארדה, מלצ'סינה.

חופי רחצה באגם גארדה

החוף המפורסם והיפה ביותר באגם גארדה הוא פארק הסירנות, הנמצא בחלקו המזרחי. זהו חוף מוסדר בתשלום, שנהנה מהנופים הדרמטיים של אזור צפון האגם. גם בדרום העיירה לאציזה יש כמה חופים נאיםף שהכניסה אליהם חינמית.

איפה ישנים באגם גארדה?

בדרום מזרח אגם גארדה מאפשר גישה נוחה לרוב האטרקציות. למשפחות כדאי לשים לב לתיירות כפרית באזור המציעה אפשרויות לינה נהדרות במחירים שווים.שני סוגי לינות ממתינים לכם באגם גארדה: בתי מלון ודירות נופש.

  1.  יחידת מגורים המורכבת ממספר חדרי שינה, סלון עם ספה הנפתחת למיטה נוספת, מטבח מאובזר קומפלט, שירותים ומקלחת/ אמבטיה. רובן ממוזגות וניתן למצוא בהן לעיתים גם טלפון, טלוויזיה, מרפסת, גינה.
  2. יחידות נופש אלו אינן כוללות ארוחת בוקר. האורחים מוזמנים לרכוש את המצרכים בסופרמרקט הקרוב ולהשתמש במטבח שבדירה להכנה עצמאית של ארוחות. 
  3. אין ניקיון יומיומי ו/או החלפת מצעים ומגבות. בעת הגעתכם ליחידת הנופש יינתן סט אחד כולל לאדם לכל השבוע. תמורת תשלום נוסף במקום תתאפשר החלפה נוספת בהתאם לבקשתכם. 
  4. בעת ההגעה ליחידת הנופש תתבקשו להשאיר פיקדון שיוחזר לכם בסיום שהותכם במידה ולא  נגרם כל נזק ליחידת הנופש בזמן שהותכם, ובניכוי הניקיון הסופי. 
  5. בכפרי הנופש יש בריכת שחייה אחת או יותר ושירות נופש נוספים




  6. Booking.com

למי מתאימות יחידות הנופש? 
יחידות הנופש מתאימות למשפחות עם ילדים או זוגות חברים המחפשים את תחושת הביחד ואת הסלון הנותן מרווח מחייה נוח ונעים, דבר שאינו מתאפשר בהזמנת 2 או יותר חדרים במלון. גם העלות היחסית לאדם זולה יותר, מה שהופך את יחידות הנופש לעסקה כדאית ונוחה עד מאוד.




מבחר כפרי נופש מומלצים באגם גארדה


מלון קמפינג בלה איטליה (Camping Bella Italia) מציע פארק מים גדול עם 5 בריכות שחייה ומגלשות, ושוכן על אגם גארדה (Lake Garda), במרחק של 1.5 ק"מ ממרכז פסקיירה דל גארדה (Peschiera del Garda).  חצי האי סירמיונה (Sirmione) נמצא במרחק 15 דקות נסיעה משם.






דה גארדה וילג' (The Garda Village) ממוקם לצד אגם גארדה (Garda), במרחק של 3.5 ק"מ ממרכז סירמיונה (Sirmione). גארדה לנד (Gardaland), פארק השעשועים הגדול באיטליה, מרוחק כ-20 דקות נסיעה בלבד משם.












דל גארדה וילאג' אנד קמפינג (Del Garda Village and Camping) נמצא מרחק של 200 מטרים מאגם גארדה (Garda). תוכלו לבחור בין בונגלוס וקרוונים.









מובילנד, הוא פארק שעשועים הממוקם באזור אגם גארדה. בפארק עשרות אטרקציות שכולן קשורות לקולנוע ולסרטים מוכרים: טומב ריידר, זורו, אקדמיה לשוטרים, רמבו, צוללת U571, המחסל, פיטר פן ועוד עשרות אטרקציות וסרטים! האטרקציות כוללות בית אימה, מתקנים שיהפכו אתכם, מתקנים שירטיבו אתכם, ומגוון רחב של מופעים חיים מרהיבים המציגים אפקטים מסרטים.


  
שעות פתיחה: הפארקים פתוחים מ-10 בבוקר עד 18:00 בערב 

אגמים נוספים בצפון איטליה

אגם לוגאנו  |  אגם קומו  | אגם גארדה | אגם מאג'ורה

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

תגובה 1:

  1. אגם גארדה מהווה מקוד משיכה למשפחות בשל הנופים המרהיבים, אפשרויות לינה, מגוון אטרקציות והפעילויות לילדים: פארקי מים, פארקי טבע, עיירות ציוריות וכפרי נופש מרהיבים. מאגם גארדה אפשר לצאת לטולי כוכב מגוונים. אחלה של מקום !!! מומלץ !!!

    השבמחק