אגם קומו איטליה

אגם קומו הוא האגם השלישי בגודלו באיטליה. צורתו מזכירה את האות Y. הוא מוקף בוילות מפוארות, ומזה שנים מהווה אבן שואבת לשפחות עשירות ולאנשי אצולה, ומכאן גם תדמיתו הנוצצת.




אטרקציות מרכזיות באגם קומו

עיר בלאג'יו Bellagio נחשבת ליפה ביותר באגם, במידה רבה בזכות מיקומה: בדיוק על הנקודה שבה האגם מתפצל לשתי זרועות, והנוף הנשקף ממנה מרהיב ביותר. מומלץ לא לוותר על נקודת התצפית לה פונטה ספרטווינו, שנמצאת ממש על נקודת פיצול האגם. בעיר רחובות נאים וגם וילות ידועות. עיירות מפורסמות הסמוכות לבלאג'יו הן וארנה ומאנג'יו.

ערים בסביבת אגם קומו

מאגם קומו קל להגיע למילאנו. אפשר לנסוע ברכב, להחנות אותו באחת התחנות הפרבריות של הרכבת התחתית ולהמשיך בתחבורה ציבורית אל תוך העיר, או ברכבת. במילאנו כדאי לבקר לאוהבי האופנה העילית. האטרקציה המרכזית בעיר היא הדואומו, קתדרלה ענקית השוכנת במרכז ונחשבת לאחת מהכנסיות הגותיות הגדולות בעולם. גג המבנה מרהיב ביופיו, וכולל אינספור פיתוחים ופסלים. בעיר גם כמה מוזיאונים נאים, כיכרות יפות ורחובות אלגנטיים בהם נמצאים היכלי קניות של מיטב מעצבי האופנה.

חופי רחצה באגם קומו

בבלאג'יו יש חוף מוסדר אחד וכשנוסעים לאורך האגם נתקלים לא פעם במפרצוני חניה קטנים, שלמרגלותיהם חופים קטנים ובתוליים. לחופים האלה כדאי להביא מגבות וקדימה לשחות באגם קומו. איפה ישנים באגם קומו אפשר להתמקדם ממש על שפת האגם באזור באלג'יו או בערים ובעיירות דרומיות, מה שיאפשר יציאה נוחה לטיולים באזור.



מלונות מומלצים בבאלג'יו אגם קומו באיטליה


מלון גרנד טרמצו (Grand Hotel Tremezzo) ממוקם במרחק 3 דקות הליכה מווילה קרלוטה (Villa Carlotta) והגן הבוטני שלה, ומציע נוף מדהים של אגם קומו (Lake Como) ושל בלאג'יו (Bellagio).  המלון הממוקם בטרמצו (Tremezzo), מרוחק 5 דקות הליכה מנמל קאדנאביה (Cadenabbia harbour), ממנו יוצאים טיולי שיט לאורך האגם. תוכלו ליהנות מהנחות המוצעות לכם במועדוני הגולף של מנאג'יו (Menaggio) ושל קאדנאביה (Cadenabbia) הממוקמים בקרבת מקום.








מלון רויאל ויקטוריה (Hotel Royal Victoria) שוכן בבניין מהמאה ה-19, ומציע נוף פנורמי של אגם קומו (Como). המלון כולל גנים שופעים, בריכת שחייה ומרכז בריאות עם סאונה ומרחץ אדים. כל החדרים כוללים טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר. חדרים מסוימים מצוידים במרפסת עם נוף לאגם. המלון ממוקם ממש על גדת האגם, בלב וארנה (Varenna). המלון כולל 2 מסעדות, שאחת מהן משקיפה לבלאג'יו (Bellagio).





מלון דו לאק (Hotel du Lac) ממוקם בלב בלאג'יו (Bellagio), מול המזח, ומשקיף על הכיכר המרכזית. המלון מאפשר לכם ליהנות מנופים פנורמיים ומאוכל מצוין. זהו מלון בניהול משפחתי הלהוט להפוך את שהייתכם באגם קומו (Como) לבלתי נשכחת. הצוות הידידותי עומד לשירותכם בכל עת כדי לשתף אתכם במידע מקומי תיירותי. תוכלו גם ליהנות מההטבה של גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל אזורים. חדרי האירוח כוללים את כל מתקני הנוחות המודרניים, לרבות טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומיזוג אוויר. חלק מהחדרים גדולים יותר, וכוללים מרפסת או טרסה עם נוף חלקי או מלא של האגם.




Booking.com

אגמים נוספים בצפון איטליה

אגם לוגאנו  |  אגם קומו  | אגם גארדה | אגם מאג'ורה

 

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה